Aanvragen ehbo bij evenementen*

Als u iets organiseert waar u ondersteuning van EHBO-ers nodig heeft kunt u deze hier aanvragen.

De kosten voor 2 EHBO-ers (altijd een koppel) is per evenement verschillend. Onze co÷rdinator Dhr. P. Lelyveld kan u verder helpen met de vraag wat de kosten voor uw evenement zijn.

Wel worden er altijd uit praktische overwegingen altijd minimaal 2 EHBO-ers tegelijk ingezet bij een evenement.

Wij zijn uitgerust met goede opvallende kleding en buiten verbandmaterialen ook met andere nuttige zaken betreffende eerste hulp. Ook zijn wij in het bezit van meerdere AED's (automatische externe defibrillators).

                                                                               










Indien u aan aanvraag voor EHBO-ers wilt doen, dan kunt u een mailtje sturen naar:

aanvraag@ehbo-rhenen-achterberg.nl

Dit graag ter attentie van Dhr. P. Lelyveld. Vermeld u bij onderwerp dan AANVRAAG EHBO. Vermeld u verder de datum waarop de inzet plaats moet vinden, de exacte tijden waarop wij aanwezig moeten zijn, het adres van de inzet en uw eigen adres incl. telefoonnummer en uiteraard hoeveel EHBO-ers u wilt reserveren. Dhr. Lelyveld zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, om de details verder te bespreken.

*een evenement kan van alles zijn, van sportevenement tot b.v. ouderendag of wat u dan ook organiseert waarbij u EHBO-ers wilt inzetten

EHBO vereniging
Rhenen-Achterberg